- نقش چشم انداز مشترک در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش سرنوشت مشترک در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش میل به تغییر در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش روحیه کارکنان در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش اتحاد کارکنان در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش کاربرد دانش در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش فشار عملکرد در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
سؤال اصلی ۳- نقش چابکی سازمانی در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش پاسخگویی به گیرنده خدمات در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش آمادگی مقابله با تغییرات در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش اهمیت قائل شدن به دانش (مهارت) در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
سؤال اصلی ۴- آیا هوش سازمانی میتواند تعهد هدف محور را پیش بینی کند؟
سؤال اصلی ۵- آیا چابکی سازمانی میتواند تعهد هدف محور را پیش بینی کند؟
- ۷ فرضیه های تحقیق:
فرضیه اصلی ۱ : بین هوش سازمانی و چابکی سازمانی رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه اصلی ۲: بین هوش سازمانی و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه ۲-۱- بین چشم انداز مشترک و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه ۲-۲ – بین سرنوشت مشترک و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه ۲-۳- بین میل به تغییر و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه ۲-۴- بین روحیه کارکنان و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه ۲-۵- بین اتحاد (توافق) و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه ۲-۶- بین کاربرد دانش و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه ۲-۷- بین فشار عملکرد و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه اصلی ۳: بین چابکی سازمانی و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
Albrecht-[1]
Qumer& Henderson – [۲]
Goal Commitment– [3]
دیگر سایت ها :